Alexinlalaland.blogg.se

En blogg om mitt liv i Los Angeles och Hollywood.

The worst texter in the world

Publicerad 2014-02-06 15:00:00 i Allmänt,

Hey kära vänner!! 
 
 
Jag har fått förfrågan av flera stycken nu som tycker att jag borde starta en blogg och berätta om mitt liv som just nu spenderas i Los Angeles och Hollyood. Här händer det ganska mycket saker dagligen men jag ska försöka att berätta om allt här i bloggen (av det jag kan dela med mig av dvs)  
Innan jag flyttade till Usa, har jag hunnit med London, också ett liv som inte heller var helt händelselöst, och så tackade jag nej till att medverka i årets Paradise Hotel(Det bästa beslutet i mitt liv) trots att produktionsbolaget bönaaade, och ärligt så förstår jag inte hur jag skulle kunna ha gjort årets program värre än det redan är, jag hade lämnat huset frivilligt efter att ha mött resterande deltagare. 
 
För alla nya läsare så heter jag Alexandra, är 22 år och bor granne med Marc Jacobs i West Hollyood, Los Angeles, alltså butiken, inte designern.
Tre kvällar i veckan spenderar jag på att ta teaterklasser och studera PR. Resterande dagar går åt till olika projekt som jag håller på med, events, shopping, träning och så klart en hel del party. 
 
Jag ska försöka att vara så aktiv som möjligt, men då mina vänner kallar mig "the worst texter in the world" så vet jag inte riktigt hur det ska gå till, haha.  
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexinlalaland

Instagram: Alexinlalaland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela