Alexinlalaland.blogg.se

En blogg om mitt liv i Los Angeles och Hollywood.

3 is the magic number

Publicerad 2014-02-06 16:25:03 i Allmänt,

Om tre dagar åker jag tillbaka hem till LA, låter konstigt att säga hem, men det är faktiskt mitt hem, just nu mer hem än någon annanstans. Mina föräldrar är skilda, jag har aldrig bott hos min pappa, mamma har precis flyttat till en ny stad. Visst min familj kommer alltid att vara hem på ett sätt, men inte mitt eget hem.
Så det ska bli skönt att komma tillbaka till Lalaland och träffa alla vänner igen, har även några saker jag måste ta i samt flytta in till mitt nya boende i WeHo(west hollywood) de nya boendet ligger melllan Santa Monica blvd och Melrose Avenue, åhh älskar verkligen det området, de så mysig och nära till allt. 

Känns även som ha har fått tid att tänka igenom ganska mycket under de här veckorna som jag varit hemma i Sverige, har funderar på vad jag vill och satt upp lite framtidsmål, så nu ska jag tillbaka och ta mig an Mika målsättningar! Taggad till tusen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexinlalaland

Instagram: Alexinlalaland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela