Alexinlalaland.blogg.se

En blogg om mitt liv i Los Angeles och Hollywood.

Stressed out

Publicerad 2014-02-08 09:50:25 i Allmänt,



Två dagar kvar, soo stressed out. 
Har massa saker att fixa, skulle egentligen till Köpenhamn idag men de får bli Emporia i Malmö i stället då ja inte har tid att åka in till Köpenhamn. Ikväll ska jag ut med tjejerna i Helsingborg tror jag eller Malmö, vi har inte bestämt än. 
Däremellan ska ja hinna packa, sola och träna.... Misstänker att dom två sista kommer att prioriteras bort. 
Flyger från Köpenhamn, därför ja hänger nere i Skåne just nu men har turen att känna lite sköna människor här nere, bland annat en av mina bättre vänner som jag lärde känna när jag bodde i London som för övrigt kommer och hälsar på i LA om en månad :D 

Misstänker att uppdateringen idag kommer att bli sådär då jag kommer ha så mycket att göra, men ska försöka uppdatera nått i alla fall. 


Något jag gillar med Skåne är närheten till Europa, här tittar jag ut över Danmark. 

Kommentarer

Postat av: SaraKanEl

Publicerad 2014-02-08 11:13:40

Hej!
Ifall du vill vinna en almanacka från personligalmanacka som du får designa själv, så har jag en tävling på min blogg nu :)
http://baakomtuppen.blogg.se/2014/february/taaaaaaavling.html

ps. Jätte fin bild på dig, dina ögon är ju bara för vackra! :')

Postat av: Nancygrace

Publicerad 2014-02-17 21:15:48

Åh vad fin och fräsh blogg du har! skitfin bild! Kolla gärna in vår blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexinlalaland

Instagram: Alexinlalaland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela