Alexinlalaland.blogg.se

En blogg om mitt liv i Los Angeles och Hollywood.

I'm home!

Publicerad 2014-02-11 07:17:38 i Allmänt,

Nu är jag äntligen hemma i Los angeles. 11 timmars flygresa från Kastrup till san franssico, en resa som blev väldigt intressant då killen som satt bredvid mig var Svensk Han pluggar i San franssico men har innan detta pluggat på Beghs, den skolan och enda anledning till att jag skulle kunna flytta tillbaka till Sverige för. 
Så vi drack vin och pratade och blev fulla så resan kändes ovanligt snabb. 
Dock var mitt anslutnings flyg från san franssico till LA 2 timmar försenat... Vilket resulterade i 4 timmars väntetid, full och jetlaggad deckade jag i vänthallen och vaknade av att dom började ropa ut att de var time for boarding haha sen sov jag den ynka timmen som det tar att flyga till LA ... Nu ligger jag och ska sova på min kompis soffa, i morgon ska jag fixa med massa saker sen ska Lovisa och ja flytta in i vår nya lägenhet. Weyyy 







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexinlalaland

Instagram: Alexinlalaland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela