Alexinlalaland.blogg.se

En blogg om mitt liv i Los Angeles och Hollywood.

GREEN

Publicerad 2014-02-07 12:19:09 i Allmänt,

Det är med blandade känslor jag säger att de är min sista fredag i Sverige (på ett tag) ska bli så otroligt skönt att åka hem igen. Men kommer såklart att sakna familj och vänner. Dock har nästan alla mina vänner bokat resor till LA nu så känns som jag kommer ha folk hos mig exakt hela tiden haha de värsta är dock att alla vill åka till Vegas.... Så kan lika gärna hyra rum på  Wynn permanent. 

Men fredag vare det ja, en regnig grå och dyster fredag gör inte saknaden till värmen mindre, de tog mig ett tag att komma ur sängen men jag kom tillslut även iväg på en morgonpromenad sen gjorde jag mig en spenatsmoothie och åt lite annanansbitar till det, måste bli bikinifit nu när värmen börja komma tillbaka till LA. 
På tal om bikinifit och värme, så tänkte ja åka och sola idag också, gillar inte att sola solarium men känner mig så blek och ful just nu och alla vänner i LA är så bruna och fina. 





Recept för 2 personer:

Ett grönt äpple
Ett grönt päron 
En apelsin
Spenat(smaka er fram) 
Vatten 2 dl (prova er fram) 
MIXA 

Jag brukar även göra denna och lägga till selleri och lite citron muummms


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexinlalaland

Instagram: Alexinlalaland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela