Alexinlalaland.blogg.se

En blogg om mitt liv i Los Angeles och Hollywood.

Sundayfunday

Publicerad 2014-03-18 02:37:25 i Allmänt,

Igår var planen egentligen att åka till Vegas för öppningen av XIV där. Men jag orkade inte åka, i stället skulle jag till Newport beach, men min kompis Christa ringde å ville att ja skulle följa med till hennes kompis hus i marina del Rey för lite söndags chill. 
Så vi var ett gäng tjejer som drog dig, beställde mat å drack champagne jätte trevligt hade vi, drog ner till stranden å kollade på solnedgången osv.. 
Kände mig levande för första gången på länge 















Idag vaknade jag av min första jordbävning i los Angeles, Omg vi trodde de var "the big One" men denna mötte bara 4,7 vilket klassas som en lättare jordbävning. Men känslan av att vakna av att hela sängen skakar är inte speciellt rolig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexinlalaland

Instagram: Alexinlalaland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela