Alexinlalaland.blogg.se

En blogg om mitt liv i Los Angeles och Hollywood.

Sunny california

Publicerad 2014-02-21 21:54:02 i Allmänt,

Chillin' by the pool 

De är 27 grader och strålande sol här i LA, så sjukt underbart. 
Så idag blir det en dag vid poolen sen ska vi fixa håret och naglarna och ikväll ska vi på min väns födelsedagsfest. 

Igår däremot blev det en lite spontan utgång på en ny klubb som heter DBA, älskar den klubben redan haha helt underbar. Ganska spårad men jag gillar de för det påminner om klubbarna i London. Utanför klubben så har dom ett stort skyltfönster där det sitter en tjej och läser en bok haha hennes jobb ät att sitta dör hela kvällen och läsa en bok i sexiga underkläder. Och därinne är de minst lika spårat igår hade dom typ sex på scenen haha. Aja svårt att förklara om man inte sätt det med egna ögon. Har tyvärr inga bilder för man får inte ta bilder inne på klubben.

Men Igår hängde vi i alla fall med Mr Chow från hangover filmerna haha han är så rolig. Men lovis och ja va trötta och drog hem ganska tidigt, taggar för ikväll istället! 




Kommentarer

Postat av: Marcus Ljung

Publicerad 2014-02-22 23:31:58

Hejsan,
vart ska jag höra av min kring möjligt samarbete?

Mvh Marcus Ljung

Svar: Hej ! [email protected]
Alexinlalaland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexinlalaland

Instagram: Alexinlalaland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela