Alexinlalaland.blogg.se

En blogg om mitt liv i Los Angeles och Hollywood.

MOSCHINO

Publicerad 2014-02-07 12:28:23 i Allmänt,



Är inte de här mobilskalet så himla sött? Om ja inte köper mitt Marc Jacobs som jag tittat ut så ska jag definitivt leta på den här från MOSCHINO 

Jag har även en fråga till er där ute, är det någon som har tangentbord till sin IPad, hur tycker ni att det fungerar? Är det värt att skaffa? 
Min dator är nämligen helt knasig så använder nästan bara min mobil och iPad och antingen så köper jag ett tangentbord till min iPad eller en ny dator... Men enda gången ja använder en datorn är när jag gör nån skoluppgift.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexinlalaland

Instagram: Alexinlalaland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela