Alexinlalaland.blogg.se

En blogg om mitt liv i Los Angeles och Hollywood.

Foggy day in L.A

Publicerad 2014-02-12 06:22:07 i Allmänt,






Dagen började med en jätte mysig soluppgång... Sen såg jag dimman komma som en vägg, det är svårt att förklara hur coolt de när dimman drar in man måste uppleva det själv, men de känns som man är med i en skräckfilm och det är ett stort virus som kommer. Haha

Idag har jag i alla fall varit i venice och marina del Rey och fixat lite, sen kom min wife (Lovisa) hit idag så i morgon ska vi flytta hela dagen... Vilket är de absolut värsta jag vet Blääää funderar faktiskt på att betala några för att göra skiten åt oss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexinlalaland

Instagram: Alexinlalaland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela