Alexinlalaland.blogg.se

En blogg om mitt liv i Los Angeles och Hollywood.

Cali fucking fornia

Publicerad 2014-02-10 07:55:18 i Allmänt,


Står på tåget påväg till Kastrup just nu, och de är väldigt mycket folk och inte en enda sittplats, och jag blir än en gång påmind om varför jag inte bor i Sverige. Här står jag med två megaväskor som flyger iväg så fort tåget lutar lite, och inte en endaste människa har erbjudit mig sin sittplats, detta hade aldrig någonsin inträffat i USA. 
 Bye Sweden, hello LA! 

Kommentarer

Postat av: olivias | mode, foto & vardag

Publicerad 2014-02-10 08:49:02

sjukt snygg väska!!

Postat av: Fanny Staaf

Publicerad 2014-02-10 10:01:25

Älskar väskan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexinlalaland

Instagram: Alexinlalaland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela